الناس الى ضيعة ف علم النفس ...
- اول حاجة تزاكر باب الشخصية كويس جداً عشان هيجى عليةة "6 اسئلة "
تانى حاجة دا ترتيب الابواب فالامتحان
السؤال الاول اجبارى "علم نفس"
1-سؤال على الشخصية
2-سؤال على الشخصية
3-سؤال من باب النمو
3-سؤال من الباب الاول
................
السؤال الثانى .اختر 3 اسئلة
1-شخصية
2-شخصية
3-نمو
4-نمو
................
السؤال الثالث اختر 3اسئلة
1-شخصية
2-شخصية
3-نمو
4-الباب الاول
................
كدا الشخصية عليها 18 درجة والنمو 12 والاول 6 يعنى متخسرش درجات من ايدك
..........................................……………………
الاجتماع اجبارى
1-الباب الاول
2-الاول
3_الثانى
4-الثالث
..............
السؤال الثانى اختر 3 اسئلة.
1-الاول
2-الثانى
3-الثانى
4-الثالث
...............
السؤال الثالث اختر 3 اسئلة.
1-الاول
2-الاول
3-الثانى
4-الثالث
................
كدا الاول علية 15 والثانى 12 والثالث 9



0 التعليقات:
إرسال تعليق